مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت هلدینگ غدیر در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و محصولات پایین دستی، گفت: سه طرح کریستال ملامین لردگان، اوره فرمالدئید و اوره گوگردی با اولویت آماده واگذاری به این بخش خصوصی است. 
کد خبر: ۱۴۳۸۳۵۱

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی در نشست تخصصی با حضور معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با اشاره به فعالیت این هلدینگ در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و محصولات پایین دستی، گفت: سه طرح کریستال ملامین لردگان، اوره فرمالدئید و اوره گوگردی با اولویت در دست اجرا و مطالعات آن‌ها کامل و آماده واگذاری به هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر است.

 

مدیر‌کل صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری همچنین به طرح پتروشیمی بروجن اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۳۰۰ هکتار زمین و بخشی از زیرساخت برق آن آماده واگذاری است.

 

وی با توجه به مطالعات اکتشافی ایمیدرو در حوزه پتانسیل‌های معدنی چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: علاوه بر اتمام مطالعات اکتشافی معادن مس و سرب استان در حوزه فرآوری معادن بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مهیاست.

 

رحمتی تاکید کرد: در حوزه صنعت استان هم سه شهرک تخصصی حدود ۳۰ هکتاری آماده واگذاری است.

 

وی تصریح کرد: دشت بروجن هم با شرایط طبیعی ویژه از جمله دارا بودن بهترین زاویه تابش، مجاورت در کنار ۲ شهرک صنعتی آماده ایجاد نیروگاه خورشیدی است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها